ترامپ: دموکرات ها داستان مداخله روسیه در انتخابات را ساختند

رییس جمهور آمریکا دموکرات ها را به جعل خبر متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- امروز (دوشنبه) در یک پیام توییتری دموکرات های کنگره را متهم کرد درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اتهام سازی می کنند و به «اخبار کذب» بیشتر روی آورده اند. 

پیام توییتری ترامپ درست چند ساعت قبل از آنکه کنگره نشست استماع خود را درباره روسیه آغاز کند، منتشر شد. اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه اظهارات جیمز کومی، مدیر اف بی آی را درباره ادعای مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ترامپ خواهند شنید. در این نشست همچنین این ادعا بررسی خواهد شد که آیا میان مسکو و اعضای تیم کارزار انتخاباتی ترامپ تماس هایی بوده است یا خیر.

ترامپ روز دوشنبه در پیام توییتری خود نوشت :«دموکرات ها داستان (مداخله) روسیه (در انتخابات آمریکا) را ساخته و مطرح کردند تا آن را بهانه ای برای یک کارزار تبلیغاتی وحشتناک قرار دهند.»

ترامپ در یک پیام توییتری دیگر به جیمز کلپر ، مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما اشاره کرد که گفته است ادعای ترامپ مبنی بر شنود مکالمات تلفنی وی در زمان دولت اوباما کذب است. ترامپ نوشت :«جیمز کلپر و دیگران گفتند شواهدی درباره همدستی رئیس جمهور آمریکا با روسیه وجود ندارد. این داستان کذب است و همه این را می دانند.»

ترامپ همچنین گفت «داستان واقعی» درز کردن اطلاعات محرمانه است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار