کرمان؛

8کمپ نوروزی درجنوب کرمان فعال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: هشت کمپ نوروزی این اداره کل در هفت شهرستان جنوب کرمان و بخش ساردوئیه جیرفت به میهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند.

8کمپ نوروزی درجنوب کرمان فعال استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،احسان عراقی‌ زاده گفت: در این کمپ های نوروزی پنج هزار بروشور اطلاع رسانی شامل علائم ایمنی، پیام های هشدار دهنده در زمینه تصادفات و هفت هزار نقشه راهنمای راه های جنوب کرمان به میهمانان نوروزی ارائه می شود و در هر کمپ یک نیروی راهدار، یک دستگاه خودروی راهداری و یک نفر راهنما حضور دارند.
 
وی با اشاره به بارش باران از شامگاه یکشنبه در جنوب کرمان گفت: راه های این منطقه لغزنده است لذا رانندگان با توجه به لعزنده شدن سطح محورها با احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
 
وی با بیان اینکه 10 اکیپ راهداری در جنوب استان کرمان مستقر است گفت: 6 اکیپ در روستای سربیژن بخش ساردوئیه و چهار اکیپ در بخش جبالبارز مستقر است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیان کرد: 170 نفر از عوامل راهداری با 130 خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت آماده باش در مسیرهای برف ریز جنوب کرمان مستقر هستند تا تردد خودروها در مسیرها به صورت عادی جریان داشته باشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار