تشکر فرماندار حلب از تلاش‌های ایران، روسیه و چین در مبارزه با تروریسم

فرماندار حلب ضمن تشکر از تلاش‌های ایران، روسیه و چین در مبارزه با تروریسم از اروپا خواست در همین راه قدم بردارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایتارتاس؛ "حسین دیاب"، فرماندار حلب، در دیدار با یک هیات پارلمانی شامل اعضای مجلس دومای روسیه و نمایندگان شورای پارلمان مجلس اروپا، اظهار داشت کشورهای اروپایی باید در مبارزه با تروریسم از ایران، روسیه و چین الگو بگیرند.

فرماندار حلب در ادامه افزود: خون سربازان، افسران و فرماندهان همانند چراغی است که راه مشترک سوریه و روسیه را در مبارزه با تروریسم روشن می‌کند. ما همچنین از تلاش‌های ایران و چین به دلیل حمایت‌هایشان از مواضع سوریه در جنگ با تروریسم قدردانی می‌کنیم. ما از دوستان اروپایی می‌خواهیم، به این شیوه از ما حمایت کنند، زیرا تروریسم نه تنها تهدیدی برای سوریه به حساب می‌آید؛ بلکه امنیت جهانی را نیز به خطر انداخته است. 

دیاب در ادامه به کمک‌های بشردوستانه ارسال شده برای حلب اشاره کرد و آن را برای مردم شهر بسیار حیاتی دانست. 

حسین دیاب در پایان تاکید کرد: مقامات حلب این حمایت‌ها را فراموش نمی کنند و در آینده به همکاری‌های بیشتر ادامه خواهند داد.

هیات نمایندگان پارلمانی روسیه و شورای اتحادیه اروپا در سفر به سوریه، روز دوشنبه با "بشار اسد"، رئیس جمهور این کشور، دیدار کردند. این هیات روز سه‌شنبه از مرکز روسی مذاکرات صلح با مخالفان دولتی نیز بازدید کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار