زورآوند:عملکردم در مسابقات آسیایی ژاپن رضایت بخش است

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت:با آسیب دیدگی در مسابقات آسیایی ژاپن شرکت کردم از عملکردم در این رقابت ها راضی هستم.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد عملکردش در مسابقات آسیایی ژاپن بیان کرد: خوشبختانه مسابقه خوبی را برگزار کردم. هرچند با رکورد شخصی ام فاصله زیادی داشتم اما از رکوردی که برجای گذاشتم، راضی هستم. در ژاپن فهمیدم تکرار رکوردی که سال گذشته به ثبت رسانده بودم سخت است.
 
وی درمورد مهمترین رقیبانش در این مسابقات گفت: فکر می کنم مهمترین رقیبان من در این مسابقات دوندگانی از کره، هندوستان و قزاقستان بودند. البته مصدومیت تنها عاملی بود که نتوانستم رتبه بهتری را در رقابت های آسیایی کسب کنم.
 
زورآوند تصریح کرد: آسیب دیدگی که پیش از مسابقات برای من به وجود آمد، مانع از این شد تا نتوانم برنامه های مدنظرم را به بهترین شکل دنبال کنم.
 
دونده المپیکی کشورمان درباره کیفیت رقابت های آسیایی اظهار داشت: سطح مسابقات خوب بود. از طرفی مسئولان برگزاری این رقابت ها در اتفاقی غیر منتظره و دور از انتظار تغییراتی را در مسیر مسابقه و شکل برگزاری مسابقات به وجود آورده بودند.
 
رکورد دار دوی پیاده روی کشورمان در پایان اظهار داشت: بدون مربی اختصاصی به رقابت های آسیایی اعزام شدم اما باید از پیگری های فراوان مجید کیهانی، هاشم صيامی و عبدالملکی تشکر کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار