فارن پالیسی: آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران هوشیار باشد

نشریه فارن پالیسی به مقامات آمریکایی توصیه کردند فریب ایران را نخورده و درمورد انتخابات آتی این کشور هوشیارتر عمل کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی فارن پالیسی در گزارشی مدعی شد: انتخابات ریاست جمهوری ایران تا 2 ماه دیگر برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد "حسن روحانی" در دوره دوم از ریاست جمهوری خود پیروز می‌شود. آمریکا باید مراقب باشد فریب وی را نخورده و تلاشی در جهت پایان دوران ریاست جمهوری او انجام دهد.

نشریه آمریکایی فارن پالیسی مدعی است آمریکایی‌ها فریب "حسن روحانی"، رئیس جمهور ایران را خوردند و دولت "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، باید از هم‌اکنون اقداماتی برای سرنگونی دولت وی آغاز کند.

تحلیلگران فارن پالیسی معتقدند نبردی میان آنچه میانه رو و تندرو در ایران می‌نامند وجود ندارد و درحقیقت هیچ گروه و حزبی در این کشور خواستار تغییر نظام نیست، به همین دلیل ترامپ نباید مانند "باراک اوباما"، رئیس جمهور پیشین آمریکا، فریب حسن روحانی را بخورد و باید با اعمال فشار بیشتر، زمینه کنار رفتن وی را فراهم کند.

فارن پالیسی به کابینه ترامپ پیشنهاد کرد در گام نخست، سیاست خارجی را در برابر ایران تغییر دهد. ترامپ باید تحریم‌ها علیه مقامات ایرانی را تشدید کرده، سپاه پاسداران و فعالیت‌های اقتصادی آن را با دور جدید تحریم‌ها سرکوب کند و در پایان توافقنامه‌های ایران را با هواپیماسازان بزرگ جهانی شامل ایرباس و بوئینگ به طور کامل لغو کند.

فارن پالیسی با مطرح کردن یک توطئه کور و با تاکید بر این نکته که تغییر نظام جمهوری اسلامی به دست حسن روحانی انتظار نابه‌جایی است، از کابینه ترامپ خواست وارد عمل شده و اجازه ندهند بار دیگر حسن روحانی رئیس جمهور ایران شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
امریکا اگه هوشیار بود مواظب انتخابات ریاست جمهوری خودش میشد//که یه بابایی رییس جمهور نشه که باعث سر افکندگی خودشان تو جهان بشه
آخرین اخبار