بیانی: کی روش نظم خوبی در تیم ملی ایجاد کرده است

کارشناس فوتبال گفت: کارلوس کی روش نظم خوبی در تیم ملی کشورمان ایجاد کرده و خوشبختانه تیم ملی در چند بازی گذشته گلی دریافت نکرده است.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیروزی شب گذشته تیم ملی ایران برابر قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه اظهار کرد: کارلوس کی روش نظم خوبی در تیم ملی کشورمان ایجاد کرده و خوشبختانه تیم ملی در چند بازی گذشته گلی دریافت نکرده است.

وی افزود: با وجود اینکه مهاجمان تیم ملی موقعیت های زیادی را از دست دادند اما اکنون زمان مناسبی برای انتقاد از آنان نیست و ما نباید ذهن خودمان را درگیر چنین مسائلی کنیم.

کارشناس فوتبال ادامه داد: من به شما قول می دهم که با پیروزی ارزشمند شب گذشته تیم ملی مقابل قطر، صعود به جام جهانی روسیه قطعی است و ما باید از این به بعد به فکر حضوری قدرتمندانه در جام جهانی باشیم.


بیانی همچنین با اشاره به دیدار آینده تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی چین گفت: اگر چه تیم ملی چین با نتیجه یک بر صفر تیم ملی کره جنوبی را شکست داد اما کادرفنی و بازیکنان تیم ما نباید به نتایج سایر تیم ها کار داشته باشند، اگر کادرفنی تیم ما تیم ملی چین را به خوبی آنالیز کند می توانیم مقابل این تیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

کارشناس فوتبال افزود: من از همه علاقه مندان به فوتبال دعوت می کنم که روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی بروند و تیم ملی کشورمان را تشویق کنند تا بازیکنان با روحیه بهتری در زمین بازی ظاهر شوند و هر سه امتیاز دیدار با تیم ملی چین کسب شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار