ضیایی: 80 درصد از راه صعود به جام جهانی را طی کردیم/ خط دفاعی تیم ملی مستحکم بود

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی ایران با برد شیرین مقابل قطر 80 درصد از راه صعود به جام جهانی روسیه را طی کرد.

محمد حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیروزی شب گذشته تیم ملی ایران برابر قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه اظهار کرد: تیم ملی کشورمان با برد شیرین مقابل قطر 80 در صد از راه صعود به جام جهانی را طی کرد، با نتایجی که روز گذشته رقم خورد تیم ایران از بالاترین شانس برای صعود به جام جهانی برخوردار است و تیم قطر دیگر شانسی برای صعود ندارد.

وی افزود: تیم ملی ایران در ضد حملات عملکرد مناسبی داشت، طارمی علی رغم به ثمر رساندن گل برتری تیم ملی، موقعیت های زیادی را خراب کرد و بازیکنان لژیونر نیز در گلزنی ناکام بودند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: بازیکنان خط دفاعی تیم ملی با مهار بازیکنان با تجربه قطر بار دیگر توانستند دروازه تیم را بسته نگه دارند اما به نظر من سرمربی تیم ملی باید برای خط حمله تیمش تدابیر بهتری بیاندیشد.

وی همچنین با انتقاد از رسانه های قطری تصریح کرد: رسانه های قطر پیش از این دیدار جو بدی علیه کی روش و تیم ما به راه انداخته بودند اما خوشبختانه این حرکت آنان بر عملکرد بازیکنان ما تاثیر منفی نگذاشت و ملی پوشان بازی خوبی ارائه دادند.

ضیایی در پایان با اشاره به دیدار آینده تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی چین گفت: اگر تماشاگران که یار دوازدهم تیم ملی هستند در روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی بیایند و به تشویق تیم بپردازند، پیروزی مقابل تیم چین بسیار آسان تر می شود و تیم ملی یک گام دیگر به جام جهانی 2018 روسیه نزدیک می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار