سالاری در جمع خبرنگاران:

هیچ صحبتی برای تصدی پست شهردار تهران در شورای عالی اصلاح‌طلبان مطرح نشده است

عضو شورای شهر تهران گفت: در شورای عالی اصلاح‌طلبان هیچ صحبتی برای شخصی خاصی جهت تصدی پست شهردار مطرح نشده است.

هیچ صحبتی برای تصدی پست شهردار تهران در شورای عالی اصلاح‌طلبان مطرح نشده است
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به مشکلاتی که شهر تهران دارد امیدواریم بتوانیم با انتخاب اعضای یک دست شورا این مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: باید تمامی عملکردهای اعضای فعلی شورا هم بررسی شود؛ در صورتی که تمام شرایط شورای عالی اصلاح‌طلبان را داشته باشند در لیست قرار خواهند گرفت.
 
سالاری ادامه داد: هنوز تشکلهای شهری ما به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند تا نمایندگان خود را به شورا بفرستند، در شورای شهر فعلی جریانهای سیاسی گوناگون همچون اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین وجود دارد.
 
وی  درخصوص معرفی برخی افراد جهت سمت شهرداری تهران اظهار داشت: هیچگونه صحبتی درباره مصادیق کاندایدهای شهرداری تهران نشده است، لذا افراد دیگری از دوستان از جمله آقای کرباسچی، مرعشی، بی طرف و حاجی و .. هستند که اگر علاقه مند باشند می توانند از گزینه های احتمالی باشند. 
 
وی تصریح کرد: شورای عالی اصلاح‌طلبان در نظر ندارد تا همزمان با لیست انتخاباتی خود برای شورای شهر کاندیدای شهرداری را معرفی کند. 
 
سالاری با تاکید به این موضوع که تمامی جریانات سیاسی باید در مجموعه شورای شهر از سیاسی کاری پرهیز کنند، گفت: جریان اصلاحات اعتقاد به نهادیه شدن بیش از پیش نقش شورا دارد و آن را در عمل نشان داده اند، لذا به دنبال معرفی کاندیداهایی با تخصص مدیریت شهری هستند تا بتوانند نهاد مدنی و اجتماعی شورا را همچنان در قالب خاص خود حفظ کنند.

عضو شورای شهر تهران در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: تصمیماتی که در شورای عالی اصلاح طلبان اتخاذ شده این است که مبتنی بر مطالبات عمومی مردم و شناختی که از کلانشهرها دارند در فاز اول نسبت به قرارگیری کاندیداهایی در لیست احتمالی اقدام کنند.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار