ساری؛

نخستین مدال 96 با قیدی

چراغ مدال آوری های ورزشکاران مازندرانی در سال 96 را مجید روشن کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجید قیدی کماندار مازندرانی در پنجمین روز از سال جدید،با کسب مدال نقره مسابقات آسیایی در رشته کامپوند که در تایلند برگزار شد نخستین مدال سال ۹۶ ورزش مازندران را بدست آورد.

قیدی نوروز پارسال هم پس از کسب سهمیه کمیل قاسمی مسابقات انتخابی المپیک که در آستانه برگزار شده بود،نخستین مدال آور ورزش مازندران در سال 95بود.

تیم ملی کشورمان با هدایت بهزاد پاکزاد برای رسیدن به دیدار فینال کشورهای هنگ کنگ و سنگاپور را از پیش رو برداشتند و در دیدار پایانی تیم ایران با ترکیب مجید قیدی ، اسماعیل عبادی و امید طاهری به مصاف تیم قدرتمند هند رفت که در این دیدار حساس با نتیجه نزدیک ۲۳۱ به ۲۳۰ بازی را واگذار کرد تا با کسب مقام نایب قهرمانی مدال نقره این رقابتها را کسب کنند.

مراسم اختتامیه و اهدای مدال این مسابقات عصر امروز در زمین اختصاصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی راجامانگالا بانکوک برگزار میشود.

حسین فرهادی رئیس هیات استان به عنوان نماینده فدراسیون و مجید قیدی به عنوان کماندار و راحله خیرالله زاده مازندرانی های حاضر در این دوره از رقابتها بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار