کرمان؛

بازدید نماینده سازمان اپک از بلند ترین تپه های شنی کشور

فرماندار ریگان گفت: نماینده سازمان اپک از بلند ترین تپه های شنی ایران در ریگان بازدید نمود.

بازدید نماینده سازمان اپک از بلند ترین تپه های شنی کشورامین باقری فرماندار ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به استقبال مهمانان نوروزی از بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان اظهار داشت: محمد حسین عادلی نماینده ایران در سازمان صادر کنندگان نفت «اپک» به همراه چندین گردشگر از بلندترین تپه‌های شنی ایران بازدید و در خانه بوم‌گردی ریگان اقامت کردند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه بلندترین تپه‌های شنی ایران دارای جاذبه‌های منحصر به فردی هستند، گردشگران زیادی از اقصا نقاط کشور از این تپه‌ها بازدید کردند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: امسال به دلیل معرفی بلندترین تپه‌های شنی ایران تا کنون نسبت به سال گذشته رشد دو برابری بازدید کننده از تپه‌های شنی ریگان را داشتیم.

باقری خاطرنشان کرد: احداث خانه بوم‌گردی در کنار بلندترین تپه‌های شنی موجب شده است بر تعداد گردشگران و مسافران نوروزی از تپه‌های شنی ریگان افزوده شود.

وی ادامه داد: ریگان دارای جاذبه‌های منحصر به فردی است و در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی تا کنون وارد شهرستان ریگان شده‌اند و ریگان تا مرکز کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد و در جاده ترانزیت مرکز کشور به بندر چابهار قرار دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار