لوریس چکناواریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدوارم روزی دولت یا وزارت ارشاد از موسیقی حمایت کند

موسیقی کلاسیک بودجه زیادی لازم دارد که امیدوارم روزی دولت یا وزارت ارشاد از این حوزه حمایت کند.

لوریس چکناوریان، موسیقیدان کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: عید همه هموطنان عزیز مبارک باشد و امیدوارم که تا سال‌های سال، خوبی و شادی مهمان دل مردم باشد و روز به روز زندگی همه بهتر شود و هم دیگر را دوست داشته باشیم و مملکتمان را بهتر کنیم.

وی در خصوص کیفیت و سالی که گذشت، گفت: مثل همه سال‌ها، امسال هم روزهای خوب و بد داشت و زندگی می‌گذرد و چون آدم با امید زندگی می‌کند، امید داریم که سال جدید، عالی باشد.

چکناوریان در خصوص معرفی یک چهره در موسیقی برای سال 95، گفت: هنوز در موسیقی کلاسیک چهره‌ای را نداریم که بخواهم آن را معرفی کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که برای بهبود اوضاع موسیقی کلاسیک باید چه کرد، گفت: باید بودجه خیلی بزرگی داشته باشیم و هنرمندان را تعلیم دهیم و از خارج رهبرهای موسیقی خوب را دعوت کنیم و هنرستان موسیقی ایجاد کنیم، موسیقی کلاسیک بودجه زیادی لازم دارد  که امیدوارم روزی دولت یا وزارت ارشاد از این حوزه حمایت کند.

این موسیقیدان ادامه داد: مشکلات ما در حوزه موسیقی کلاسیک در تعلیم دادن و عدم وجود معلم، است که باید از خارج از ایران دعوت شوند و به هر حال گران‌ترین چیز در دنیا موسیقی کلاسیک است.

وی در پایان گفت: همه شما را دوست دارم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار