غرق شدن دایی و یارانش در گرداب مشکلات مالی،

آقایان سرپرست و مالک باشگاه نفت کجایید؟

مشکلات مالی باشگاه نفت و اصرار حسین شهریاری برای استعفا، کادرفنی و بازیکنانش را با وضعیتی بحرانی مواجه کرده است.

آقایان سرپرست و مالک باشگاه نفت کجایید؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران در رقابت های فصل جاری فوتبال ایران از لحاظ فنی به دنبال صعود به فینال جام حذفی و کسب نتایج خوب در لیگ برتر مانند تمام سال های اخیر  وضعیت مناسبی داشته اما با این وجود بحران های مالی و مدیریتی که از ابتدای لیگ پانزدهم گریبان نفتی ها را گرفته، همچنان ادامه دارد و این مشکلات در روزهای اخیر و آغاز سال 96 به شدت اوج گرفته است.

پس از واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی، انتظار می رفت این تیم از لحاظ مالی سر و سامانی بگیرد اما مشکلاتی که در راه انتقال سند مالکیت باشگاه نفت بین مسئولان وزارت نفت و شرکت بهنام پیش رو کیش به وجود آمد، سبب شد تا دایی و شاگردانش روز به روز در گرداب حواشی فرو بروند.

به دنبال اعتراض بازیکنان و کادرفنی تیم نفت به پرداخت نشدن مطالبات، قرار شد مسئولان این باشگاه تا پایان اسفند 95، حدود 40 درصد از مبلغ قرارداد آن ها را به حسابشان واریز کنند اما تا آن زمان حتی یک ریال از این مبلغ هم پرداخت نشد تا شاگردان علی دایی سال نو را بی پول آغاز کنند.

در این وضعیت حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت هم پس از رد استعفایش از سوی مالک باشگاه، حدود 25 روز است در محل کارش حاضر نشده و همین امر اوج بلاتکلیفی نفتی های پایتخت را نشان می دهد.

در روزهایی که مالکان باشگاه به دنبال اختلاف با مسئولان وزارت نفت، هیچ توجهی به رفع مشکلات نداشتند، دایی و یارانش روی قول های شهریاری حساب می کردند و حال با اصرار وی مبنی بر کناره گیری از سرپرستی باشگاه نفت، بازیکنان و کادرفنی تنها حامی خود را هم از دست داده اند.

کمبود البسه، تغذیه نامناسب بازیکنان جوان و خانه به دوشی در زمین های مختلف تهران برای انجام تمرینات، از دیگر مشکلات نفتی ها در کنار مسائل مالی است و در دسترس نبودن سرپرست و مالک باشگاه سبب شده تا دایی، اعضای کادرفنی و بازیکنان نفت تصمیم بگیرند تا پایان فصل جاری این تیم را به شکل رفاقتی اداره کنند. اتفاقی که شاید در لیگ های دسته پایین تر هم کمتر رخ می دهد.

انتهای پیام/
 

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار