کرمان؛

دستگيری سارقان مسلح خودرو در کمتر از 8 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگيری 2 سارق مسلح خودرو در کمتر از8 ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگيری سارقان مسلح خودرو در کمتر از 8 ساعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس٬ سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: بامداد امروز طی تماس تلفنی فردی با سامانه 110 مبنی بر ربوده شدن خودرو اش در محور بم-جیرفت توسط دو سارق مسلح و شلیک تیر به پای او، موضوع در دستوركار ماموران انتظامی اين شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با اعزام به محل ضمن انتقال راننده مجروح به بیمارستان جهت مداوا ،مشخصات خودرو سرقتی را به تمامی گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس اعلام كردند. 

این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات مجدانه پلیس درکمتر از هشت ساعت نتيجه داد و ماموران گشت انتظامی ،خودروی سرقتی را در حوالی میدان عامری شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصريح کرد: سرنشينان خودروی مذکور، با مشاهده خودرو پليس با افزايش سرعت و تغيير مسير اقدام به فرار كردند که با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری12 و پلیس آگاهی پس از دقايقی تعقيب و گريز خودروی سرقتی متوقف ،سارقان دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری  تک لول و دوعدد فشنگ كشف شد. 

 ملایی در پايان گفت: مالکان خودروها در نظر داشته باشند که سارقان مترصد کوچک ترين اشتباه رانندگان خودرو برای سرقت آن هستند پس با رعايت نکات ايمنی می توانند اين فرصت را از آنها سلب كنند.  

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.