اصفهان؛

دستگيری معتادان متجاهر با اجرای طرح آرامش 7 در اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري ده ها معتاد متجاهر و ولگرد با اجرای طرح آرامش 7 توسط واحدهای انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسن ياردوستي"  گفت: از ابتدای طرح نوروزی كه از 25 اسفند ماه آغاز شده طرحی با عنوان طرح آرامش7 به منظور جمع آوري معتادين سارق ، متجاهر وكارتن خواب به اجرا در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شده است.

وي افزود: در عملياتي كه روز گذشته طي 12 ساعت با استفاده از تمام امكانات كلانتري ها و پاسگاه ها انجام شد ده ها معتاد سارق و متجاهر دستگير و مقاديري انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: تعدادي از اين دستگير شدگان به كمپ هاي ماده 15 و 16 منتقل و تعدادي كه مرتكب جرم سرقت شده بودند به همراه پرونده جهت سيرمراحل قانوني تحويل مراجع قضايي گرديدند.

سرهنگ ياردوستي با بيان اينكه طرح آرامش، هفتمين سال است كه در سطح اين شهرستان اجرا مي شود به دستاوردهاي مثبت اين طرح اشاره كرد و اظهار داشت: از آنجا كه يكي از دلايل وقوع سرقت هاي خرد وجود معتادان به ويژه معتادان متجاهر و بي خانمان هستند به همين جهت جمع آوري و دستگيري اين افراد در پيشگيري و كاهش جرم سرقت تاثيرات بسزايي داشته و باعث افزايش امنيت شهروندان و مسافران نوروزي شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.