اصفهان؛

دستگيری کيف قاپ شيشه ای در اصفهان

معتاد شيشه ای كه اقدام به كيف قاپی مي كرد در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان، دستگير و 100 فقره كيف قاپی به ارزش 300 ميليون ريال كشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره کيف قاپي در حوزه جنوب اصفهان رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستورکار کارآگاهان پايگاه جنوب پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات ويژه پليسي و بررسي شيوه هاي سرقت ،سرانجام ردپاي يکي از متهمان سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورده و در عملياتي غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: با دستگيري متهم، 100 فقره كيف قاپي به ارزش 300 ميليون ريال كشف و مالباختگان آنها نيز شناسايي شدند.

وی با بيان اينكه متهم اعتياد شديدي به مواد مخدر صنعتي شيشه دارد اظهار داشت: وی انگيزه خود از ارتكاب اين جرم را نياز شديدش به مواد و تامين هزينه آن عنوان كرد كه با اعتراف صريح ، با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شد.

سرهنگ خسروي براي جلوگيري از وقوع کيف قاپي در سطح شهر از شهروندان ومسافران نوروزي خواست تا وجوه نقد و طلاجات داخل کيف خود را مقابل هر کس نشان ندهند و موارد ايمني در خصوص حمل کيف دستي را رعايت کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.