صدور 11 میلیون دفترچه رایگان در کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صدور 11 میلیون فقره دفترچه رایگان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، واعظی امروز در جلسه مشترک شورای اداری در نوشهر گفت: فضای آرامش مازندران مرهون همدلی و همکاری بخشها و دستگاهای مختلف بین مسئولان و مردم است و اگر این فضا وجود نداشته باشد نمی توان برای فعالیت های اقتصادی برنامه ریزی کرد.

وی بخش های تاسیساتی از جمله آب، برق و گاز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: صدور 11 میلیون فقره دفترچه رایگان در کشور از اقدامات قابل توجه دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش همچنین درباره توسعه فضای ارتباطات در کشور گفت: حوزه ارتباطات حجم سرمایه گذاری این دولت با 15 سال قبل ، قابل مقایسه نیست و این بستری است که مردم به وجود آورده اند.

استاندار مازندران هم گفت: مشکلات استان ما اشتغال است اما نرخ بیکاری پارسال، 12/6 درصد بود و امسال به 11/6 درصد رسیده است.

ربیع فلاح با اشاره به مشکلات بحران برف در مازندران افزود: 200 میلیارد تومان به باغدراران خسارت دیده اختصاص داده شد اما به رغم همه مصوبات حمایتی دولت این مقوله نیاز به پیگیری دارد.

حسن خیریان پور معاون هناهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری همچنین با اشاره به برگزاری 175 جلسه ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی در مازندران برگزار گفت: حاصل این جلسات یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی ازجمله بسته حمایتی رونق تولید در بخش صنعت وکشاورزی است که در قالب هزار و 91 فقره و پرداخت 482 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اجرایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار