ساری؛

مازندران میزبان 11میلیون مسافر و گردشگر نوروزی

11 میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی 17 روز گذشته در مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور بزرگ نیا دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت : از 25 اسفند پارسال تا پایان 11 فروردین 10 میلیون و 966 هزار و 244 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شد.

وی با اشاره به بارش برف و باران در دور نخست سفرهای نوروزی در مازندران و غافلگیری مسافران افزود : پیش بینی های مسئولان برای افزایش تعداد مسافران در نوروز امسال با توجه به آمار و ارقام اقامت های ثبت شده ، محقق می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : نوروز پارسال حدود 12 میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد.

بزرگ نیا تعداد مسافرانی را که روستاهای استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کردند را 2 میلیون و 680 هزار و 800 نفر شب اقامت اعلام کرد.

وی بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی روستاهای مازندران به عنوان یکی از بسته های ویژه بازدیدهای مسافران نوروزی امسال برشمرد و افزود : یک میلیون و 848 هزار نفر روستاگردی را به عنوان فعالیت خود در این ایام انتخاب کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: در این مدت یک میلیون و 13 هزار و 627 مسافر از طریق سیستم حمل و نقل عمومی مازندران جا به جا شدند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار