ممنوعیت توقف خودرو در حریم پل‌ها و حاشیه رودخانه زاینده رود

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان از طرح ویژه پلیس برای جلوگیری از تردد وانت بارهای حامل مسافر و ممنوع بودن توقف خودروها در اطراف زاینده رود خبر داد.

ممنوعیت توقف خودرو در حریم پل‌ها و حاشیه رودخانه زاینده رودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: طرح ویژه پلیس راهور استان برای روز طبیعت از ساعت 6 صبح امروز آغاز شده و تا پایان ترافیک سطح شهر ادامه دارد و این پلیس با بکارگیری صددرصدی توان نیروها و امکانات خود با هرگونه تخلف رانندگی برخورد و نسبت به انتظام بخشی معابر و روانسازی خیابان ها اقدام می‌کند.

وی از ممنوعیت تردد وانت بارهای حامل مسافر در روز طبیعت خبر داد و گفت: ماموران این پلیس از تردد خودروهای وانت بار حامل مسافر و همچنین موتورسیکلت‌های چند ترکه جلوگیری می کنند .

این مقام انتظامی اضافه کرد: توقف خودرو در حریم پل‌ها و حاشیه رودخانه زاینده رود نیز ممنوع بوده که در صورت مشاهده خودروهای مذکور اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: به شهروندانی که قصد عزیمت به مناظر طبیعی برای استفاده از روز طبیعت را دارند توصیه می‌کنیم از انداختن سبزه‌های خود در سطح خیابان خودداری کنند چرا که این کار آنها باعث لغزنده شدن خیابان و بروز حوادث برای خودروهای دیگر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که همه ساله در روز طبیعت با آن مواجه بودیم تصادف عابران پیاده است که در این خصوص به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم بیشتر مراقب کودکان خردسال خود باشند و از نزدیک شدن آنها به سطح خیابان‌ها جلوگیری کنند چرا که یک لحظه غفلت از این نونهالان باعث بروز حادثه‌‍ای تلخ می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از شهروندانی که قصد عزیمت به خارج از شهر را دارند می‌خواهیم که هنگام ورود به شهر را مدیریت کرده و تا قبل از تاریک شدن هوا حرکت کنند تا با حجم ترافیک و شلوغی جاده روبرو نشوند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.