در صحن علنی مطرح شد؛

کواکبیان: به دنبال ارائه پیشنهاد افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران هستیم/لاریجانی: پیشنهاد در چارچوب موارد اعاده شده باشد، منعی ندارد

نماینده مردم تهران، پیشنهاد افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران را در جلسه علنی امروز مجلس مطرح کرد.

کواکبیان: به دنبال ارائه پیشنهاد افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران هستیم/لاریجانی: پیشنهاد در چارچوب موارد اعاده شده باشد، منعی ندارد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان طی تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 15 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در مواد اعاده شده از سوی شورای نگهبان در موضوع طرح اصلاح موادی از قانون وظایف قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور، معتقدم کمیسیون اصلی باید نظر کمیسیون فرعی را نیز مطالبه می‌کرد.

وی با اشاره به حضور برخی ازنمایندگان در کنفرانس الجزایر و ماموریت مجلس به این نمایندگان گفت: در زمانی که در کنفرانس مذکور حضور داشتیم طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و وظایف شورای اسلامی کشور بررسی شد و بدون نظرخواهی از ما تعداد اعضا شورا را تغییر دادند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در زمان طاغوت که اصلا شورا را قبول نداشتند تعداد اعضای انجمن شهری با جمعیت ان زمان تهران 45 نفر بود.

کواکبیان گفت: بنده تقاضا افزایش تعداد اعضای شورای شهر را دارم که اگر ریاست مجلس دستور بفرمایند و با توجه به اینکه لایحه مذکور به کمیسیون شورا ارسال شده، پیشنهادات مربوطه را مطرح کنیم.

در ادامه علی لاریجانی در واکنش به تذکر کواکبیان گفت: اگر پیشنهاد شما در چارچوب موارد اعاده شده باشد منعی ندارد اما در غیر این صورت خلاف آیین‌نامه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار