کیوانی : مسابقات سختی پیش رو داریم / بازیکنان وضعیت خوبی دارند

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان گفت : مسابقات سختی پیش رو داریم اما تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

کیوانی : مسابقات سختی پیش رو داریم / بازیکنان وضعیت خوبی دارندفاطمه کیوانی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در گفتگو با به  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا اینچنین گفت:

از پنجم فروردین اردویمان را در تهران آغاز کردیم و خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام دادیم . روانشناس تیم پس از صحبت با بازیکنان ابراز داشت که بازیکنان از لحاظ قوانین آماده این مسابقات هستند.

کیوانی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه احتمالی بازی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات هنوز قرعه‌کشی نشده اما ما در جایگاه سیزدهم آسیا قرار داریم و با توجه به جدول مسابقات ممکن است یک باخت ما را از رسیدن به جمع تیم‌های برتر آسیا دور کند و دوباره مجبور شویم برای همان جایگاه سیزدهم تلاش کنیم اما ناگفته نماند که هیچ چیزی غیرممکن نیست و اگر تلاش کنیم می‌توانیم هر نتیجه‌‌ای کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا زمان اردوها و تمرینات برای رسیدن بازیکنان به شرایط ایده‌آل کافی بوده است عنوان کرد: قطعا هرچه تمرین داشته باشیم باز هم کم است اما به هر صورت با همین تمرینات توانستیم به آمادگی خوبی برسیم. باز هم می‌گویم کسب نتیجه خوب سخت است اما غیر ممکن نیست.

وی در پایان و درباره اردوهای پیش رو قبل از مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان بیان داشت: قاعدتا برنامه‌هایی را در نظر داریم که به فدراسیون و وزارت ورزش ارائه دادیم اما نباید فراموش کرد که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا احتیاج به ریکاوری هم خواهیم داشت.

انتهای پیام /

برچسب ها: کیوانی ، سرمربی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار