شیراز؛

فارس میزبان سمینار روزنامه نگاری جدید

سمینار «روزنامه نگاری جدید» برای نخستین بار در ایران به میزبانی شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس گفت: در این سمینار به مفاهیم و آموزش مبانی اساسی «روزنامه نگاری آنلاین»،  «روزنامه نگاری موبایلی»، «روزنامه نگاری شهروندی» و «روزنامه نگاری ویکی» پرداخته می شود.


وی ادامه داد: با توجه به نوپا بودن مفاهیم روزنامه نگاری جدید، حضور در این کارگاه آموزشی برای خبرنگاران، عکاسان خبری و سایر اعضای تحریریه و بویژه سردبیران امری ضروری و برای مدیران کانال های شبکه های اجتماعی، علاقمندان به روزنامه نگاری آنلاین و موبایلی و بویژه کارشناسان روابط عمومی ادارات مفید خواهد بود.

محدث افزود: این سمینار یک روزه از ساعت ٩ تا ١٨ روز ٢٤ فروردین ماه در شیراز برگزار و به حاضران گواهی شرکت ١٠ ساعت شرکت در سمینار اعطا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس بیان کرد: این سمینار یک روزه که با برگزاری ورک شاپ همراه خواهد بود با مجوز رسمی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و سخنرانی و تدریس دو چهره شناخته شده این حوزه برگزار می شود.

محدث تصریح کرد: ثبت نام این سمینار نیز به صورت محدود  با اولویت ثبت نام تنها از طریق http://shiraznewjournalism.blogfa.com و ٠٩٣٩٧١١٤٥٦٣صورت می گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار