تله‌کابین دانشگاه آزاد تابستان امسال آغاز به کار می‌کند

معاون عمران دانشگاه آزاد گفت: آماده‌سازی تله‌کابین دانشگاه علوم و تحقیقات در حال اجرا است و مسافر‌گیری آن از تابستان امسال شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی معاون عمران دانشگاه آزاد در مراسم بازدید نوروزی با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی داری ۹ هزار هکتار زمین است که از این مقدار چهار هزار هکتار محوطه دانشگاهی و پنج هکتار زمین کشاورزی دارد.

هاشمی ادامه داد: بخش خالی از امکانات موجود در واحد‌ها امروزه مورد استفاده قرار گرفته است و همواره در سراسر واحدهای دانشگاهی ۱۱ میلیون متر مکعب ساختمان مسقر داریم.

به گفته معاون عمران دانشگاه آزاد، ۱۶۰ مسجد و یادمان شهدا در سراسر کشور در دانشگاه آزاد مستقر هستند.

وی در خصوص شهرک‌های فناوری مخصوص تحقیق و پژوهش عنوان کرد: در حال حاضر به ۴۰ پارک فناوری مجوز داده شده که از این تعداد ۳۰ پارک فعالیتش آغاز شده است. از طرفی ۱۸ پارک در حال احداث و ۶ پارک فعال هستند.

هاشمی بیان کرد: در دانشگاه آزاد یک میلیون متر مکعب خوابگاه وجود دارد که با توجه به اجرای طرح بومی سازی استادان و دانشجویان ظرفیت اشغال خوابگاه‌ها ۵۰ درصد و مهمان سرا‌ها ۳۰ درصد است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد با سازمان گردشگری تفاهم نامه‌ای به امضا رسانده است تا فضای خالی و مجتمع‌های رفاهی در زمینه جذب گردشگری مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون عمران دانشگاه آزاد یادآور شد: تله کابین دانشگاه علوم و تحقیقات در حال آماده شدن است و تابستان امسال مسافرگیری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار