در دیدار جهانگیری با آیت الله موسوی جزایری؛

نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار حل مسائل مردم استان

نماینده ولی فقیه در خوزستان از دولت خواست اهتمام بیش تری نسبت به حل مشکلات مردم صبور و مسائل استان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار حل مسائل مردم استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های خوزستانی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس و تحمل رنج‌هایی که مردم در این دوران کشیدند، خواستار اهتمام بیش تر دولت به مسائل مردم مقاوم استان خوزستان شد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور امروز با آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری در این دیدار به مسائلی از جمله ریزگردها و همچنین طرح زیر کشت بردن 550 هزار هکتار از اراضی و نیز مسئله تامین آب اشاره کرد.

همچنین محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی که در این دیدار حضور داشت به ارائه گزارشی از کاشت گیاهان مثمر و تخصیص آب و منابع برای زیر کشت بردن 550 هزار هکتار از اراضی منطقه پرداخت.

وی علاوه بر ارائه گزارشی درباره کاشت نهال برای مقابله با ریزگردها پرداخت و با بیان اینکه نهال‌های غرس شده در 42 هکتار از منطقه سازگار با زیست بوم هستند، اظهار داشت: این نهال‌ها می‌توانند پس از چند سال بدون آبیاری پابرجا مانده و مانع از بروز ریزگردها شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.