امام جمعه اهواز :

اختصاص ردیف اعتباری در بودجه برای حل مشکل ریزگردها

امام جمعه اهواز خواستار وجود ردیف اعتبار مبارزه با مسائلی از جمله گرد و غبار در بودجه استان خوزستان شد.

اختصاص ردیف اعتباری در بودجه برای حل مشکل ریزگردها به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌ جزایری، امام جمعه اهواز امروز در نشست مشترک کارگروه ملی مقابله با ریزگردها و شورای اداری استان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور یک عالم دینی است بیان کرد: عالمان دینی وارثان دینی هستند، بنابراین این ویژگی رئیس جمهور خیر، برکت و نفع برای امت دارد.

وی از همه عزیزان، دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، سپاه پاسداران قدرتمند و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، ارتش که تجهیزات و امکانات مناسب برای کمک دارند و از آحاد مردم و خیرین خواست برای حل مشکل ریزگردها در استان یاری رسانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اذعان داشت: بر اساس گزارش‌هایی که به ما دادند صدها هزار هکتار از استان درگیر مشکل ریزگردها است.

آیت‌الله موسوی‌جزایری با بیان اینکه در جنوب استان بارندگی بسیار کم شده است، افزود: درختکاری یکی از طرح‌هایی است که برای جلوگیری از معضل ریزگردها در نظر گرفته شده، درختکاری ثروت بزرگ و پر خیر و برکتی است و اگر درختان مثمر باشد در کشاورزی استان و نیز درآمدهای باغی و زراعی تحول عظیمی خواهد داشت.

وی اذعان داشت: یک شرکت ایرانی خوبی که مدیریت آن بومی است اعلام آمادگی برای تامین مالچ گیاهی کرده‌اند که مشکلات مالچ نفتی را ندارد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: باید ردیف اعتبار مبارزه با چنین مسائلی از جمله گرد و غبار را در بودجه استان خوزستان داشته باشیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.