واژگونی اتوبوس در سلفچگان قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: بامداد امروز بر اثر خارج شدن یک دستگاه اتوبوس از جاده در اتوبان ساوه-سلفچگان و برخورد با گاردریل ۲۵ نفر مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس در سلفچگان قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه، نعمت‌الله عزیزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه اظهار داشت: مرکز پیام شهرستان ساوه در تماس مردمی در ساعت دو بامداد روز جمعه 18 فروردین، خبری از خارج شدن یک دستگاه اتوبوس از جاده و برخورد با گاردریل دریافت کرد.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه افزود: این سانحه جاده‌ای در کیلومتر 10 اتوبان ساوه - سلفچگان به سمت شهر ساوه رخ داد که در آن یک دستگاه اتوبوس دچار انحراف از مسیر شد.
 
عزیزی بیان کرد: پس از اطلاع رسانی موضوع بلافاصله 6 اکیپ شهری و جاده‌ای اورژانس ساوه شامل تیم های امدادی اورژانس پایگاه شهری سه، سلفچگان، شهر صنعتی، سیلیجرد،آوه و تیم پشتیبان برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما 25 نفر از مسافران اتوبوس دچار مصدومیت شدند.
 
وی تصریح کرد: 23 نفر از مصدومان حادثه توسط آمبولانس های اورژانس و 2 مصدوم توسط نیروهای امدادی هلال احمر پس از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس ساوه منتقل شدند.
 
عزیزی اضافه کرد: در روز گذشته نیز وقوع چهار سانحه رانندگی در شهرستان ساوه، 6 مصدوم برجای گذاشت که چهار نفر به مرکز درمانی منتقل و 2 نفر نیز توسط نیروهای اورژانس در محل حادثه مداوا شدند.
 
سرهنگ ایرج کهریزی علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
با این سرعتای 120 کیلومتری اتوبوسا تو اتوبانا تا حالا بدتر از این نشده تعجبیه