عیادت جانشین فرمانده سپاه گلستان از مجروحین حادثه واژگونی اتوبوس

جانشین فرمانده سپاه گلستان از مجروحین حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور بندرترکمن در مرکز آموزشی درمانی 5 آذر گرگان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان از حادثه دیدگان کاروان راهیان نور بندر ترکمن در مرکز آموزشی درمانی 5 آذر گرگان عیادت کردند.

سرهنگ حسین کریمی اول در این دیدار ضمن دلجویی از مجروحین این حادثه، با رضایتمندی از خدمات درمانی ارائه شده به حادثه دیدگان کاروان راهیان نور بندر ترکمن، تلاش های صورت گرفته در این خصوص را قابل تقدیر دانست.

دکتر حاجی محمدی نیز با تاکید بر صیانت از راه شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس، تامین سلامت تلاشگران این عرصه را از وظایف شرعی، ذاتی و قسمتی از رسالت مقدس حوزه بهداشت و درمان دانست.

همچنین در این دیدار دکتر زارع، مدیر مرکز آموزشی درمانی 5 آذر گرگان از انتقال 11 نفر از حادثه دیدگان کاروان راهیان نور به این مرکز خبر داد و افزود: 5 نفر از آنان در حال حاضر تحت درمان بوده و الباقی مرخص شده اند.

گفتنی است؛صبح روز چهارشنبه 9 فروردین ماه امسال یک دستگاه اتوبوس زائران راهیان نور شهرستان بندرترکمن در محور خرم آباد به بروجرد استان لرستان واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و 19 نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.