لغو اعزام تیراندازان ایرانی به مسابقات جهانی قبرس/ 12 تیرانداز به باکو اعزام می شوند

تیم ملی اهداف پروازی به جام جهانی قبرس اعزام نمی شود.

لغو اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی قبرسبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات جهانی تیراندازی در ماده اهداف پروازی به میزبانی قبرس7 تا 15 اردیبهشت ماه در شهر لارناکای قبرس برگزار می شود.

فدراسیون تیراندازی پیش از این قرار بود تیراندازان اهداف پروازی را به این رقابت ها اعزام کند حتی اردوی تیم ملی با حضور 5 تیرانداز برگزار شد اما اکنون فدراسیون تصمیم گرفت اعزام تیراندازان به این رقابت ها را لغو کند.

 فدراسیون جهانی تیراندازی اسامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد اما نامی از تیراندازان ایران برای شرکت در این رقابت ها دیده نمی شود که این موضوع اعتراض گسترده ورزشکاران اهداف پروازی را به دنبال داشت.

ناصر رسولی رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی درباره لغو اعزام تیراندازان به این رقابت ها اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی تیراندازی مرداد ماه امسال مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان را پیش رو دارد، فدراسیون تصمیم گرفت تیم ملی اهداف پروازی را به این رقابت ها اعزام کند براین اساس طبق هماهنگی هایی که انجام شد ملی پوشان اهداف پروازی در جام جهانی قبرس شرکت نمی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی اهداف پروازی به جام جهانی هند نیز اعزام نشد و از اعزام ملی پوشان به قبرس نیز جلوگیری به عمل آمد، پاسخ داد: نگاه فدراسیون به جایگاه و سطح رکورد هایی است که ثبت می شود برای جام جهانی هند در 2 رشته تفنگ و تپانچه 9 تیرانداز اعزام کردیم که 8 ورزشکار فینالیست شدند. برای اعزام به چنین رقابت هایی باید کیفیت را در نظر گرفت البته این مطلب بیان کننده این موضوع نیست که تیم ملی اهداف پروازی توان حضور در مسابقات جهانی را ندارد چرا که در دوره های گذشته نتایج قابل قبولی به دست آوردند اما با توجه به شرایط فعلی فدراسیون، تصمیم براین شد که ورزشکاری از اهداف پروازی به این مسابقات اعزام نشود.

رسولی در پایان درباره اینکه چند تیراندازی به بازی های کشور های اسلامی اعزام می شود خاطر نشان کرد: هدف ما این است که یک تیم با کیفیت به این رقابت ها اعزام کنیم. با تلا ش های فدراسیون 12 تیرانداز به این مسابقات اعزام می شود که هنوز مشخص نشده است در هر رشته چند ورزشکار شرکت می کنند ودر حال بررسی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار