در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اخذ سند مالکیت اراضی شهرک فرآوری سنگ

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اخذ سند ثبتی و مالکیت قطعی اراضی شهرک فرآوری سنگ شهرستان دوره چگنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛بختیار رازانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اخذ سند ثبتی و مالکیت قطعی اراضی شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی لرستان اظهار داشت: ایجاد این شهرک در راستای اجرایی کردن مصوبات هیت دولت به استان و همچنین استفاده از پتانسیل معدنی به ویژه در خصوص سنگ در آن شهرستان و استان است.

وی گفت: از مزایای ایجاد و راه اندازی شهرک فرآوری سنگ، استقرار واحدهای فرآوری سنگ و جلوگیری از خام فروشی سنگ معادن در استان و ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان دوره چگنی است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: مالکیت این شرکت به میزان ۵۰ هکتار از اراضی واقع در توابع آن شهرستان قطعی و عملیات اجرایی مربوط به آن در سال جاری آغاز خواهد شد.

رازانی بیان داشت : لرستان جزء معدود استان‌هایی است که پتانسیل معدنی، به ‌ویژه در مصالح ساختمانی و سنگ‌های تزئینی رتبه نخست کشور را دارد.

وی تصریح کرد : شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای ساماندهی کارخانه‌های سنگ که در محور کمربندی خرم‌آباد مستقر هستند آمادگی دارد تا در قالب شهرک تخصصی سنگ به ‌صورت شهرک خصوصی ساماندهی کند و این واحدها بتوانند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.