وزیر بهداشت:

پروژه های درمانی بالای ۵۰ درصد پیشرفت تا پایان سال افتتاح می شود

وزیر بهداشت گفت: پروژه های بهداشتی و درمانی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی امروزدر حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان فردوس در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالیم که در روز میلاد امام جواد (ع) بیمارستان فردوس به بهره برداری می‌رسد تا اسباب آسایش و آرامش و رضایتمندی مردم شهرستان و مناطق اطراف را فراهم کند.

 وی با بیان اینکه این پروژه از ۱۰ سال قبل آغاز شده است، گفت: تلاش می‌شود با تامین متخصصان این بیمارستان به مرکز مهم برای درمان بیماران تصادفی باشد.

هاشمی عنوان داشت: این بیمارستان متناسب با نیازهای منطقه تجهیز شده و امیدواریم بتواند در خدمت مردم باشد.

وی با بیان اینکه ما زمانی که کار خود را آغاز کردیم به اندازه ۳۰ سال پروژه نیمه تمام داشتیم، بیان داشت: در خراسان جنوبی نیز دو بیمارستان وجود داشت که افتتاح شده بود اما درب آن بسته بود که دایر شدند.

هاشمی با اشاره به اینکه پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت دارند  تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و تکمیل می‌شود، افزود: پروژه هایی نیز که کلنگ زنی شده‌اند در دولت بعد دنبال می‌شود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه دولت پروژه ای را شروع نکرده و قول داده باشد که تمام نشود، بیان کرد: در حال حاضر حدود شش هزار و ۵۰۰ پروژه در سطح کشور داریم که باید ۵۰ درصد این پروژه‌ها تا پایان دولت دولت و اواخر مرداد ۹۶ به پایان برسد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.