لزوم راه اندازی اورژانس اجتماعی دیر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر گفت: علی‌رغم رایزنی‌های صورت گرفته طی سال گذشته، متأسفانه تاکنون نیروهای مورد نیاز جذب نشده اند که امیدواریم طبق قول‌هایی که داده شده در شش ماهه اول امسال بحث خدمات‌دهی آن آغاز شود.

لزوم راه اندازی اورژانس اجتماعی دیر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد کرمی با بیان اینکه ساختمان و کلیه تجهیزات اورژانس اجتماعی شهرستان دیر تکمیل شده است، اظهار داشت: علی‌رغم رایزنی‌های صورت گرفته طی سال گذشته، متأسفانه تاکنون نیروهای مورد نیاز جذب نشده اند که امیدواریم طبق قول‌هایی که داده شده در شش ماهه اول امسال بحث خدمات‌دهی آن آغاز شود.
 
کرمی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی شهرستان دیّر دارای 875 پرونده معلولین دارای کمیسیون، 490 پرونده زنان سرپرست خانوار و افراد از کار افتاده و همچنین 630 پرونده معتادین بهبود یافته است.

وی بخشی از خدمات ارائه شده به معلولین تحت پوشش در سال گذشته را اینگونه عنوان کرد: در حال حاضر 340 معلول مستمری‌بگیر و 520 نفر معلول پشت نوبت داریم و مناسب‌سازی مسکن و سرویس‌های بهداشتی 30 مورد، پرداخت کمک هزینه درمان به 44 نفر به ارزش 250 میلیون ریال و تهیه لوازم ضروری زندگی برای 250 نفر به ارزش 800 میلیون ریال بخشی از خدمات ه بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر از جمله خدمات ارائه شده به معلولین تحت پوشش این شهرستان در سال 95 را اینگونه شرح داد: پرداخت 130 مورد لوازم توانبخشی، 24 مورد کمک هزینه تحصیلی دانشجویی به مبلغ 220 میلیون ریال  و پرداخت تسهیلات بلاعوض به 12 نفر جهت مشاغل خرد با اعتباری بالغ بر 360 میلیون ریال.

وی با بیان این که در بحث امور اجتماعی و زنان سرپرست خانوار و افراد از کار افتاده 320 نفر مستمری بگیر و 160 نفر پشت نوبت خدمات مستمری داریم اضافه کرد: در سال گذشته مبلغ 350 میلیون ریال برای اشتغال زنان سرپرست خانوار، 80 میلیون ریال هزینه درمان، 350 میلیون ریال  برای دانشجویان و در حوزه امور اجتماعی نیز 350 میلیون ریال هزینه کرده ایم.

وی عنوان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی که با آن مواجه هستیم خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.