اردبیل؛

ایجاد پارک دوستی بین آذربایجان و ایران در پارس‌آباد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: براساس هماهنگیهای لازم پارک دوستی بین آذربایجان و ایران در پارس‌آباد ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،شهامت هدایت در جلسه تودیع و معارفه روسای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: براساس هدفگذاریهای لازم و در راستای توسعه جنگلکارییک میلیون اصله نهال گلدانی در اردبیل تولید و توزیع می‌شود.

وی گفت: مرکز ایستگاه بذر و نهال پارس‌آباد آماده تولید نهال مورد نیاز شهرداریهاست و برای نخستین بار ایستگاه تـولید بــذر گیاهان دارویی و ایــجاد پارک جنگلی و پارک دوستی بین آذربایجان و ایران و آماده کردن طرح جامع آبخیزداری شهرستان پارس‌آباد است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با بیان موقعیت خاص منابع طبیعی و آبخیزداری و جنگل حاشیه رود ارس بیان کرد: باوجود افراد سودجو و فرصت طلب برای تخریب منابع طبیعی و اراضی ملی با هماهنگی تمامی دستگاههای اجرایی نسبت به سایر شهرستانها این گونه اقدامات سودجویانه در پارس‌آباد به حداقل رسیده است.

اکبر صمدی با تشریح اهمیت نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال تمامی آحاد جامعه و به ویژه مسئولان وظیفه و رسالتی سنگین دارند و باید تلاش شود تا با حمایت از تولید زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در شهرستان فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان پارس‌آباد امسال نسبت به سال گذشته 3 برابر خواهد شد، افزود: با توجه به قابلیتهای بسیار بالا در زمینه منابع طبیعی و جنگل حاشیه رود ارس از منابع طبیعی استان انتظار می‌رود نسبت به مطالعه و ارائه طرحهای مناسب در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری و جنگل‌کاری اقدام کند.

در این جلسه با قدردانیاز عملکرد و تلاشهای جمالی به عنوان رئیس قبلی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس‌آباد،ولی فصیحی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار