اهواز؛

تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تلاش همه گروه‌ها برای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکیدداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تلاش همه گروه‌ها برای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: یکی از ویژگی‌های خوب در انتخابات پیش رو فعالیت خوب و امیدبخش نیروهای انقلابی در قالب جبهه مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت خوب و امیدوار کنننده برای اتحاد و همدلی نیروهای دلسوز انقلاب است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: نیروهای انقلابی از دیرباز نیاز به اجماع و وحدت کلمه در قالب یک تشکیلات و گروه فراگیر داشتند که بحمدالله این اتفاق در این دوره از انتخابات در حال روی دادن است.

حیدری با اشاره به اینکه مردم به نیروهای انقلابی و دلسوز اعتماد و اطمینان قلبی دارند اظهار کرد: امیدواریم نتیجه انتخابات پیش رو بتواند مطالبات و انتظارات به حق مردم  در زمینه معیشتی و اقتصادی را برآورده کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.