قم؛

افتتاح ساختمان کانون وکلای دادگستری استان قم

ساختمان کانون وکلای دادگستری استان قم افتتاح شد‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسین سعیدی رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم با اشاره به اینکه این ساختمان با عرصه‌ای حدود 270 مترمربع و بنایی حدود 1700 مترمربع در 8 طبقه افتتاح‌شده است اظهار داشت: اسکلت ساختمان تماماً با بتن آرمه ویو بوت و به‌صورت علمی احداث‌شده است.در این پروژه تمامی مقررات و شرایط مهندسی  به‌خوبی رعایت شده است،و ساختمان آن از استحکام بالایی برخوردار و در مقابل زلزله با 8 درجه‌ی ریشتر نیز  مقاوم است. ساختمان مجهز به آسانسوری 10 نفره و با 9 توقفگاه از بهترین نوع ساخت آلمان و ایتالیا است و از ایست کامل برخوردار است، همچنین در سیستم گرمایش و سرمایش نیز از بروزترین تکنولوژی‌ها  استفاده‌شده است.
 
سعیدی با تأکید بر اینکه نمای ساختمان ترکیبی از معماری اسلامی ایرانی است و سر درب آن مزین به آیه شریفی از قرآن است، تصریح کرد: لوگوی کانون وکلای دادگستری و مجسمه‌های عدالت در دو طرف آرم کانون همراه با آرم اتحادیه و منشور حقوق بشر کوروش با سنگ و به‌صورت دستی تراشیده شده که نظر هر بیننده را  به خود جلب می‌کند.
 
رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم با تأکید بر اینکه ساختمان دارای 2 طبقه منفی است، بیان کرد: که علاوه بر پارکینگ که به‌صورت لیفت قابل‌استفاده است از جهت پارک مشکلی را برای مراجعین به وجود نخواهد آورد. همچنین در طبقه اول آن سالن آمفی‌تئاتر و در طبقه دوم معاضدت قضایی با اتاق‌های متعدد است که درآن‌واحدها جوابگویی به  تعداد زیادی از مراجعان جهت مشاوره حقوقی انجام می‌شود، طبقه سوم نیز شامل بخش‌های  اداری ازجمله اتاق مدیر داخلی، امور مالی، دبیرخانه، کتابخانه و بایگانی است.
 
وی با اشاره به اینکه طبقه چهارم شامل دادسرا و دادگاه‌های  انتظامی و کمیسیون‌های کانون است، اظهار داشت: طبقه پنجم شامل اتاق هیئت‌مدیره، رئیس و نائب رئیس کانون است، همچنین نمای ساختمان مجهز به دوربین‌های مداربسته پیشرفته و آیفون‌های تصویری بوده و از مدرن‌ترین و شیک‌ترین لوازم برقی و الکتریکی در ساختمان استفاده‌شده است.
 
سعید در پایان بابیان اینکه این ساختمان بدون هیچ کمک دولتی و غیردولتی، بلکه به همت والای همکاران به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: ساختمان کانون وکلای دادگستری قم در بین کانون‌های سایر استان‌ها در نوع خود اگر بی‌نظیر نباشد، کم‌نظیر است.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار