لرستان؛

سرمایه گذاری 60هزارمیلیارد ریالی با تدوین سند تولیدواشتغال

در راستای تحقق شعار امسال، سند تولید و اشتغال برای این استان تعریف شد که در اجرای آن باید 60هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت:با توجه به نام گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال با بهره گیری از توان دستگاه ها اجرایی، دانشگاه‌ها ، بانک ها ، بخش خصوصی و عوامل موثر در تولید، سند سرمایه گذاری تولید و اشتغال برای استان تعریف شده که تا نیمه اردیبشهت ماه تدوین می شود. 

وی با بیان اینکه این سند در قالب سه کمیته دنبال می شود اظهار کرد: کمیته تولید زیر نظر معاونت اقتصادی استانداری، کمیته سرمایه گذاری زیر نظر دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری و کمیته اشتغال زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین گفت:در این سند سرمایه گذاری 60 هزار میلیارد ریالی در استان پیش بینی شده که به نوعی برنامه های دستگاه های اجرایی مختلف در راستای تحقق این سند ، مشخص شده است و در جلسات کارگروه اشتغال نیز دنبال خواهد شد. 

به گفته وی این اقدام در راستای کمک به رونق تولید در استان صورت می گیرد که بدون شک در ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه گذاری می تواند تحرکی در استان ایجاد کند. 

آشتاب با بیان ارتباط سرمایه گذاری و رفاه در استان گفت: سرمایه گذاری باعث رونق تولید می شود و رونق تولید افزایش اشتغال را بدنبال دارد و اشتغال با افزایش درآمد ، رفاه و آسایش مردم را در پی خواهد داشت. 

منبع:ایرنا 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.