گرگان؛

هشدار پلیس فتای گلستان به دختران جوان جویای کار

پلیس فتای گلستان درباره فریب خانم‌های جوان و بیکار به بهانه کاریابی و مدلینگ در شبکه های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مسئول پليس فتا استان گلستان گفت: برخی از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی با عناوینی مانند کاریابی و مدلینگ برای دختران جوان با وعده دروغین پرداخت حقوق‌های میلیونی اقدام به تبلیغ می کنند که این موضوع کاملا غیر واقعی و سوء استفاده از نیازها واحساسات آنان است.

سروان صاحبکاران افزود: مدیران این کانال ها از این افراد می خواهند برای تکمیل فرایند ثبت نام و استخدام با ارسال مدارک هویتی و تصاویر خود مبالغی را هم پرداخت کنند که حتی در برخی از موارد این خانم‌ها را به محل‌های نامشخص دعوت می کنند که می‌تواند خطرات فراوانی برای آنان به همراه داشته باشد.

 وی ادامه داد: در مواردی این افراد بعد از عکاسی  یا دریافت تصاویر از خانم‌ها  در ادامه درخواست عکس‌های بیشتری از آنها می‌خواهند و سپس از آنها می‌خواهند که به خواسته‌های آنان تن دهند و تهدید می‌کنند که اگر خواسته‌شان را عملی نکنند، عکس‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند کرد.

 سروان صاحبکاران تاکید کرد: هرگونه فعالیت در زمینه مشاوره شغلی  و ارائه خدمات كاریابی‌ و همچنین بانك اطلاعاتی از فرصت‌های شغلی و جویندگان كار، صرفا با دریافت مجوز امكانپذیر است.

مسئول پليس فتا استان گلستان از خانواده‌ها و خصوصا خانم‌های جوان که بیکار هستند خواست به هیچ عنوان به وعده‌های دروغین مطرح شده در فضای مجازی که منبع معتبری ندارند اعتنا نکرده و فقط به موسسات کاریابی مجاز و معتبر مراجعه کنند و اطلاعات شخصی و هویتی خود را  به راحتی در اختیار افراد غیرمجاز قرار ندهند.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار