میرسلیم با حضور در محل وزارت کشور:

نامزد حزب موتلفه هستم/ تا پايان انتخابات در صحنه خواهم ماند

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: نامزد حزب موتلفه هستم. جبهه مردمی نيروهای انقلاب را از لحاظ اخلاقيات قبول دارم.

نامزد حزب موتلفه هستم/ تا پايان انتخابات در صحنه خواهم ماند
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم با ورود در محل ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نامزد حزب موتلفه هستم. جبهه مردمی نيروهای انقلاب را از لحاظ اخلاقيات قبول دارم.
 
وی در ادامه افزود: تا پايان انتخابات در صحنه خواهم ماند. نمی دانم بادامچيان هم كانديدا می شود يا خير.
 
 میر سلیم گفت: راهی که من از پنجاه سال پیش پی نمودم چیزی جز حق طلبی نیست .
 
 رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: من امده ام منزلت معلمان کارمندان و هنرمندان محترم شمرده شود و قدر زحمات پزشکان و پرستاران شناخته شود و از خود گذشتگی رزمندگان ارج نهاده شود .
 
وی تاکید کرد: من با کوله باری از تجربه خدمت در وزارت کشور ،نهاد ریاست جمهوری ،وزارت فرهنگ و ورزش ، مجمع تشخیص مصلحت ،دانشگاه و صنعت به میدان امده ام. من امروز نیامده ام حقوق نجومی دریافت کنم .
 
میرسلیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به نفع نامزد جمنا کنار می روید یا خیر گفت:  جمنا هم تشکیلات سیاسی است و همراه ماست.در نيت و هدف با جبهه مردمی يكی هستيم و تشخيص آنكه چه كسي بهتر است با مردم است. حزب موتلفه بنده را نامزد كرده كه بمانم و نيامدم كه انصراف دهم.
 
 رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: حدس مي زنم ٦٠ درصد مردم در انتخابات شركت كنند. رقيب اصلی بنده رئيس جمهور فعلی است.
 
 وی اظهار داشت: من آمده ام همانطور که روزی موتور ملی را پس از طراحى و نمونه سازى ، به تولید انبوه رساندم چرخ تولید ملی را نیز با کارآفرینى و نوآورى، از رکود نجات دهم و به حرکت در آورم. من آمده ام در پی حق بیش از سه میلیون جوانی باشم که دستشان از بازار شغل و خدمت به مردم قهرمان ما کوتاه مانده است.
 
میرسلیم گفت: سازوكار جبهه مردمی به دليل تازه كار بودن با مشكلاتی همراه است اما نيت و هدف آن با موتلفه يكی است.ما برای خدمت در كشور آمادگی داريم و ائتلاف به معنای ادغام شدن در هم نيست.
 
 متن سخنرانی سيد مصطفی ميرسليم در وزارت کشور به شرح زير است:

بسم ا الرحمن الرحیم

قال علی ابن ابی طالب (ع}

" مَنْ جَعَلَ الْحَق مَطْلَبَهُ لَانَ لَهُ الش دِیدُ وَ قَرُبَ عَلَیْهِ الْبَعِید"

هر کس حقطلبی را سرلوحۀ کارهایش قرار دهد، سختیها برایش آسان و
دور برایش نزدیک میشود.

و راهی که من از پنجاه سال پیش آغاز نموده ام چیزی جز حق طلبی نیست.
من امروز برای احقاقِ حقوق بر جای ماندۀ شما مردم بزرگ ایران آمده ام .

حق داشتن شغل مطلوب، حق برخوردارى از تأمین اجتماعى بویژه از نظر بیكارى، از کار افتادگى و بى سرپرستى و خدمات بهداشتى و درمانى، حق داشتن مسكن متناسب با نیاز، حقوقی که بكمال در قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی قید شده اما متاسفانه در این چند دهه معطل مانده است.
 
من آمده ام تا منزلت معلمان و کارمندان و هنرمندان محترم شمرده شود و قدر خدمات پزشكان و پرستاران شناخته شود و ثمرۀ کوشش کشاورزان و اصناف و امدادگران ،و ازخودگذشتگى رزمندگان ارج نهاده شود.
 
من امروز - لباس کار و تلاش به تن کرده ام با همراهی و خلاقیت جوانان متخصص این مرز و بوم تا همانطور که روزی موتور ملی را پس از طراحى و نمونه سازى ، به تولید انبوه رساندم چرخ تولید ملی را نیز با کارآفرینى و نوآورى، از رکود نجات دهم و به حرکت در آورم.
 
من آمده ام در پی حق بیش از سه میلیون جوانی باشم دستشان از بازار شغل و خدمت به مردم قهرمان ما کوتاه مانده است. که به دلیل فرصت سوزی ها من با کوله باری از تجربۀ خدمت در وزارت کشور در بنیاد امور مهاجران جنگى در نهاد ریاست جمهوری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى در وزارت ورزش و جوانان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه و در صنعت،..... آمده ام. شهیدان بهشتی ، رجائی و باهنر به میدان آمده ام.
 
من امروز به پشتوانۀ طلبگی در پیشگاه آمده ام تا آموخته های خدمتم را در پیشگاه مقام معظم رهبری، در مسیر پیشرفت میهن اسلامی مان به کار گیرم.
 
آمده ام تا تجربۀ همكاری ام را در کنار مرحوم هاشمی رفسنجانی برای اعتلاى نام میهنمان به کار بندم.
من از دانشگاه آمده ام از تحصیل و تحقیق و تجربه اندوزى در رشتۀ مهندسى مكانیک در فرانسه تا تدریس در دانشگاه هاى کشور.

من به پشتوانۀ یک حزب ریشه دار پنجاه ساله به کارزار خدمت آمده ام.
من آمده ام تا سهم شما را از سفره پربرکت انقلاب بگیرم و به شما برسانم.
من امروز نیامده ام تا حقوق نجومی بگیرم.
من امروز نیامده ام سهمی برای خود و اطرافیانم مطالبه کنم.
من آمده ام تا ان شاء ا حقوق معطل ماندۀ شما را بگیرم.
چرا كه حق گرفتنيست.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار