بجنورد؛

توزیع 500 تن آرد در ایام نوروز

500 تن آرد به صورت فوق العاده در استان در نوروز 96 توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نوری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خراسان شمالی گفت : با آغاز تعطیلات سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی ، 500 تن آرد به صورت فوق العاده برای تامین نان زائرین و مجاورین در ایام نوروز توزیع شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه السلام و تامین نان ایشان در ایام تعطیلات طبق برنامه ریزی صورت گرفته بدون هیچ گونه خللی اجرائی شد ، افزود : در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی افزون بر 500 تن آرد به صورت فوق العاده برای تامین نان تخصیص و توزیع شده است.

نوری گفت : در این ایام افزون بر 85 واحد نانوایی در اطراف حرم مطهر و نقاط زائر پذیر مشهد و 35 واحد نانوایی در شهرستان های واقع در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به صورت کشیک نوروزی و با ساعت پخت فوق العاده مشغول خدمت رسانی به مسافرین نوروزی بوده اند.

وی گفت: بهره گیری از دو واحد نانوایی سیار ، رفع موانع تردد خودروهای حمل گندم و آرد و هم چنین بازدید و سرکشی از واحد های نانوایی از دیگر اقداماتی بود که در ایام تعطیلات نوروزی توسط این شرکت صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 افزود : حفظ و ارتقای وضعیت بهداشتی و نصب تابلوهای خیرمقدم زائرین و تلاش در جهت تکریم مشتریان از جمله برنامه های ابلاغی به واحد های نانوایی کشیک نوروزی بود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.