قاتل فراری حادثه نودژ دستگیر شد

معاون دادستان عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از دستگیری قاتل فراری (ع.م) در این شهرستان ظرف مدت کمتر از 16روز خبر داد وافزود:متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

قاتل  فراری حادثه نودژ دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان، جمال الدین محمد شیخ بهایی گفت:در تاریخ 7فروردین سال جاری در ساعت 01:15بامداد حسب گزارش شهروندان منطقه نودژ شهرستان منوجان مبنی بر صدای تیراندازی در شهرک شهید بهشتی،اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:ماموران پس از مراجعه به درب منزل مقتول و با مشاهده آثار خون در حیاط خانه،بدن نیمه جان مقتول را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان 12فروردین کهنوج منتقل می نمایند که متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می نماید.

معاون دادستان کهنوج اظهار کرد:پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی متهم در محل مخفیگاهش در شهرستان کهنوج دستگیر گردید.

شیخ بهایی خاطرنشان کرد:متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اقرار نموده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده  است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار