تبریز؛

اهداء مدال طلای قهرمانی کونگ فو ،به خانواده شهید مدافع حرم

قهرمان مسابقات بین المللی کونگ فو آزاد مدال طلای خودرا به خانواده شهبد مدافع حرم اهداکرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛افشین آریایی نژاد ، هدف از اهدای مدال خود به خانواده شهید مدافع حرم سردار ذاکر حیدری در بیت نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی، را یادآوری مجاهدت شهدا عنوان کرد و گفت: امنیت امروز در سایه مجاهدت شهداست.
 
وی تاکید کرد: به عنوان ورزشکار تلاش می کنم شهدا را از یاد نبرده و راه آن ها را ادامه دهم چراکه بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، «زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، کمتر از خود شهادت نیست.
 
آریایی نژاد افزود: قهرمانی بدون پهلوانی بی ارزش است، قهرمانی که پهلوان نباشد در جامعه هیچ ارزشی ندارد و باید همراه قهرمانی پهلوان هم باشیم، توسل به اهل بیت(ع) و اقتدا به مولای متقیان حضرت علی(ع) رمز موفقیت ورزشکاران است.
 
صاحب مدال طلای مسابقات بین المللی کونگ فو آزاد ابراز امیدواری کرد؛ با توکل به خدا و با توسل به اهل بیت(ع) همواره یاد شهدا بوده و از آن ها غافل نشود.
 
در آیینی با حضور مسئولان کشوری و لشکری افشین آریایی نژاد؛ قهرمان مسابقات بین المللی کونگ فو آزاد مدال طلای خود را در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به خانواده شهید مدافع حرم؛ سردار ذاکر حیدری اهدا و آیت الله شبستری؛ نماینده ولی فقیه در استان آن را به پسر آن شهید اهدا کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.