سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه+برنامه ها

وزیر بهداشت عصر امروز برای افتتاح چندین پروژه مهم پزشکی به استان کرمانشاه سفر می کند.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز عصر برای افتتاح طرح های تکمیل شده طرح بیمارستانی به استان کرمانشاه سفر می‌کند. 

این طرح‌ها شامل ۱۰ طرح بیمارستانی با ۹۳۰ میلیارد ریال اعبتار است که همه آن‌ها در سال ۹۵ تجهیز، تکمیل و آماده بهره برداری شده است. 

یکی از مهمترین طرح‌ها افتتاح بیمارستان معاون صحنه است. 

این بیمارستان سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شده بود و تا سال ۱۳۸۹، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سال ۹۴ تا پایان ۹۵ به طور کامل تجهیز و تکمیل شده و هم اکنون آماده بهره برداری است و تعداد تخت های بیمارستانی آن از ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تخت خواب ارتقا پیدا کرده است. 

برای اجرای این طرح بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

این بیمارستان در ۵ هزار و صد متر مربع ساخته شده و دارای بخش بستری مردان، زنان، کودکان، اطفال، بخش ویژه ccu، icu، اورژانس، اتاق عمل، بلوک زایمان، آزمایشگاه و رادیو لوژی است. 

کلنیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان در مقابل بیمارستان امام رضا (ع)‌ کرمانشاه نیز از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر بهداست به بهره برداری می‌رسد. 

افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) در شهرستان اسلام آباد غرب که از سال ۱۳۸۸ ساخت آن آغاز شد ودر سال ۹۵به طور جدی با ۱۲۰ تختخواب و امکانات به روز بیمارستانی تجهیز و تکمیل شده از دیگر برنامه‌های وزیر بهداست در کرمانشاه است. 

افتتاح مر کز رادیو تراپی بیمارستان دوم امام رضا با پیشرفته‌ترین دستگاه رادیو تراپی با صد میلیارد ریال اعتبار،افتتاح دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی به عنوان سومین دانشکده در کشور با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در ۶۰۰ متر مربع،افتتاح اتاق های عمل بیمارستان طالقانی با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع، افتتاح مر کز تحقیقات اختلالات خواب بیمارستان فارابی به عنوان نخستین مر کز غرب کشور با ۲ میلیارد ریال اعتبار در ۴۰۰ متر مربع،  مر کز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی با  ۷ میلیارد ریال اعتبار با ۸۰۰ متر مربع زیر بنا، افتتاح آنژیو گرافی سوم بیمارستان امام علی (ع) به عنوان مر کز قلب غرب کشور و اجرای طرح مدیریت درمان سکته‌های حاد قلبی با ۵ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح اتاق عمل جدید بیمارستان امام خمینی (ره)  وسانتر چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی، با ۷ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
خدا به داد فرماندارشون برسه