شهرکرد؛

اختصاص ۸ میلیارد ریال برای مصلاهای چهارمحال و بختیاری

در سال گذشته ۸ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال برای احداث و توسعه مصلاهای نمازجمعه در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

اختصاص ۸ میلیارد ریال برای مصلاهای چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ماهیانه ائمه جمعه استان گفت: در سال ۱۳۹۵ از مجموع ۲۰ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث و توسعه مصلاهای نمازجمعه در استان، ۸ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: سال گذشته ۳ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان در نظر گرفته شد که یک میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت گردید و ۲ میلیارد ریال دیگر به زودی پرداخت می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: در سال قبل ۸ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال هم برای خانه‌های عالم چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد که ۵ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال آن تخصیص یافت.

وی به تصویب ۵۸ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال برای شورای عالی حوزه‌های علمیه استان نیز اشاره و اضافه کرد: از این مبلغ ۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تخصیص پیدا کرد.

سلیمانی، اعتبار مصوب فرهنگسراهای چهارمحال و بختیاری در سال گذشته را ۳۹ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۷ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال از این مبلغ تخصیص داده شد.

وی همچنین با بیان تصویب ۱۰۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال اعتبار بخش فرهنگ و هنر برای مصلاها، فرهنگسراها، خانه‌های عالم، مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه امامزادگان (ع) و دفاتر ائمه جمعه استان افزود: هم اکنون ۳۹ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال از این مبلغ تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.