شهرکرد؛

مسئولان با حمایت از تولید زمینه شکوفایی اقتصادی را فراهم کنند

خطیب جمعه شهرکرد از مسئولان خواست: با توجه جدی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید، زمینه شکوفایی اقتصادی را فراهم کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید و بهار طبیعت، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: دولتمردان و مسئولان باید با توجه جدی به این پیام در راستای حمایت همه جانبه از تولید، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی کشور را فراهم کنند.

وی افزود: باید ضمن حمایت از کالاهای ساخت داخل، به هر نحو از ورود کالاهای غیر ضرور که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد خودداری شود تا علاوه بر رونق کسب و کار و تولید ملی، زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

خطیب جمعه شهرکرد تأکید کرد: توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی، ضمن خنثی سازی تحریم‌ها و توطئه دشمنان، اقتصاد کشور را از رکود خارج می‌کند.

فاطمی در ادامه، عدالت اجتماعی در جامعه را سبب اتحاد و همبستگی بین مردم و دولت عنوان کرد و گفت: رعایت عدالت و نبود تبعیض اجتماعی، ملت را با مسئولان همراه و همدل می‌کند.

وی همچنین با اشاره به ایام نوروز و آثار و برکات سنت حسنه صله ارحام اضافه کرد: صله ارحام از بهترین رسوم در نوروز است.

وی افزود: این روز‌ها بهترین فرصت برای کنارگذاشتن اختلافات بین اقوام و آشنایان می‌باشد.

فاطمی ادامه داد: باید برخی از ویژگی‌های نوروز از جمله دید و بازدید، دیدار بزرگان، هدیه دادن، احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان که مورد تاکید اسلام است، رعایت شود.

وی از مردم خواست در ایام نوروز از ریخت و پاش ها، تجملات و اسراف خودداری و شئونات اسلامی در رفتار و برخورد ویژه با افراد نامحرم را مد نظر داشته باشند. 
 
گفتنی است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال» نامگذاری کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.