ساری،

آغاز مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال نشسته در آمل

مرحله پایانی لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور به میزبانی آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مرحله نهایی این مسابقات با حضور هفت تیم مخابرات خراسان رضوی، شهرداری تبریز، نفت گاز گچساران، بیمه دانا گرگان، سامان سوله آمل، هیئت ارداق قزوین و هیئت رشت که از مرحله گروهی صعود کردند، تا25 فروردین در سالن ورزشی شهیدان خوش سیما آمل رقابت می کنند.

این رقابتها در دو گروه سه وچهار تیمی برگزار می شود، که در گروه یک تیم های مخابرات خراسان رضوی، شهرداری تبریز، نفت گاز گچساران و هیئت رشت و در گروه دوم ،تیم های سامان سوله آمل میزبان مسابقات با تیم های بیمه دانا گرگان و هیئت ارداق قزوین هم گروه است.

در روز نخست این رقابتها تیم های مخابرات خراسان رضوی با هیئت رشت، نفت و گاز گچساران با شهرداری تبریز، بیمه گرگان با هیئت ارداق قزوین مصاف کردند و در سه دیدار عصر امروز هم تیم مخابرات خراسان رضوی مقابل تیم شهرداری تبریز صف آرایی می کند ، تیم های نفت وگاز گچساران و هیئت رشت رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و تیم میزبان سامان سوله آمل به مصاف تیم بیمه دانا گرگان می رود.

2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند تا تکلیف تیم های صعود کننده به دیدار نهایی ودرنهایت قهرمان رقابتهای امسال لیگ دسته یک مشخص شود.

همچنین 2 تیم برتر لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار