مشهد؛

جمع‌آوری بیش از 200 متکدی در منطقه یک مشهد

190 متکدی بزرگسال مرد و زن و بیش از 12 متکدی کودک پسر و دختر ازمنطقه یک مشهد جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از 200 متکدی در منطقه یک مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، جواد اصغری، شهردار منطقه یک مشهد گفت: زیباسازی منطقه به جهت تامین آرامش روحی و روانی برای شهروندان و زائران امام رضا(ع) و ایجاد محیطی شاداب و پویا برای آنان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است و خدمت به زائران و شهروندان شهر بهشت در اولویت اقدامات اداره خدمات و محیط زیست شهری این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک مشهد تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته و فروردین‌ امسالاقدام به جمع آوری متکدیان صورت گرفت و 350 اخطار برای رفع موارد سدمعبر شامل دستفروش‌ها، جمع‌آوری اجناس، خودروهای فرسوده و تابلوهای نازیبا صادر شد.

وی گفت: 160 تابلو تبلیغاتی جمع آوری شد و نازیبایی بصری و منظره شهری پاک‌سازی شد ، جمع‌آوری 5 دستگاه خودرو فرسوده که موجب اخلال در رفت وآمد شهروندان شده بودند، جمع‌آوری 7 دستگاه موتورسیکلت و سه چرخ از جمله این اقدامات بوده است.

اصغری افزود: جمع‌آوری 150 بساط دستفروش‌ها و جمع‌آوری 126 گل فروش غیر مجاز بخشی دیگر از اقدامات این منطقه برای زیباسازی منظر شهری و تامین آسایش شهروندان و مجاوران بوده است.

شهردار منطقه یک مشهد ، اعمال قانون برای 70 مورد داربست، 8 مورد کانکس و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد را نیز از دیگر اقدامات مهم اداره خدمات و محیط زیست شهری منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.