تارزان به یاری کشاورزان شتافت+فیلم

شاید برای شما عجیب باشد، ولی ظاهرا تارزان قصد کمک به کشاورزان را دارد.

تارزان به یاری کشاورزان شتافتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از محققان در یک موسسه فناوری به نام جورجیا گرد هم آمدند و با الهام از شخصیت مشهور تارزان به منظور نظارت بر مزرعه‌ها اقدام به ساخت رباتی به همین نام کردند که از این پس به جای پهباد‌ها ناظر وضعیت مزارع باشد. از ویژگی‌های بارز ربات تارزان حرکت‌های سریع و تند، به سادگی پیچ و تاب خوردن به هر طرف و به طور کلی بررسی کل مزرعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
قرار بر این است که تارزان کار خود را از یک مزرعه سویا در تابستان شروع کند و این ربات کار آویزان شدن به جاهای مختلف را با استفاده از پنجه‌های چاپ سه بعدی و کار نظارت را با دوربینی که روی آن تعبیه شده انجام می‌دهد. تارزان انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند و محققان امید دارند که در طراحی نسخه‌های بعدی برای تامین انرژی از خورشید بهره بگیرند.

شاید برای شما جالب باشد که کمی درمورد شخصیت افسانه‌ای مشهور تارزان نیز بدانید. او یک شخصیتی خیالی است توسط یک نویسنده‌ای آمریکایی به نام ادگار رایس باروز خلق شده است. تارزان پسر نجیب‌زاده‌ای انگلیسی است که در کودکی در جنگل‌های آفریقا گم شده و به وسیلهٔ میمون‌ها بزرگ شد. با استفاده از این شخصیت انیمیشن ها، فیلم‌ها و اسباب‌بازی‌های زیادی ساخته شده که بیشترین طرفداران این شخصیت افسانه‌ای را کودکان تشکیل می‌دهند.

دانلود فیلم

انتهای پیام/
برچسب ها: تارزان ، کشاورزی ، فناوری ، ربات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.