کرمان؛

تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم از نتیجه انتخابات

امام جمعه موقت کرمان گفت : دشمن سعی دارد القا کند رای مردم در انتخاب آنها تاثیری ندارد در حالی که همیشه میزان رای ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، حجت الاسلام عربپور امروز در جمع نمازگزاران افزود انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان میدهد میزان رای ملت است اگرچه دشمن قصد دارد القا کند اینگونه نیست.

وی گفت:مردم و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید هوشیار و بیدار باشند و نامزدهای انتخاباتی هم نباید دولت های قبلی و یکدیگر را تخریب کنند که ملت برنجند و دشمن خوشحال شود.

امام جمعه موقت کرمان افزود: ما در برابر برنامه های دشمن کوتاه نمی آییم و عزت و اقتدار و همچنین آمادگی دفاعی خودرا حفظ میکنیم .

وی گفت: انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام عربپور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش از همه ی نیروهای مسلح و ارتشیان قدردانی کرد و گفت آرامش و امنیت امروز ما مدیون هوشیاری این عزیزان است که ارتشی مکتبی ولایی و قدرتمند و مایه ی افتخارست.

وی همچنین با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف گفت بیش از ۵۰ هزار نفر در ۸۰ مسجد استان کرمان معتکف شدند که ۶۰ درصد آنان جوان بودند و نشان میدهد علی رغم تلاش دشمن ، بعد معنوی و مذهبی جوانان ما زیادست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.