حاجی بابایی در نشست خبری:

امروز از ناکارامدی رنج می‌بریم/کشور را نمی‌توان سیاسی و جناحی اداره کرد

این نماینده مجلس گفت: کشور را نمی‌توان سیاسی و جناحی اداره کرد و بنده سیاه و سفید انسان‌ها را نمی‌بینم و برای همه احترام قائل هستم.

امروز از ناکارامدی رنج می‌بریم/کشور را نمی‌توان سیاسی و جناحی اداره کردبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛حمیدرضا حاجی بابایی با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری اظهار داشت: ٥ دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بودم و همواره اقدامات بودجه‌ای و برنامه‌ای انجام داده ام.

وی ادامه داد: دو حلقه مفقود امروز لمس می‌کنیم و از ناکارامدی رنج می‌بریم. کارآمدی نیاز به برنامه و افراد جدید داریم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دومین حلقه مفقوده این است که مدیریت کشور مردمی نیست و مردم در مدیریت و اقتصاد کشور حضور ندارند و معتقدم باید بر اساس استعداد‌ها شایستگی‌ها مردم در مدیریت کشور حضور داشته باشند.

حاجی بابایی گفت: نام دولتم را کارآمدی و مردمی نامیدم. باید فاصله بین مردم کاهش یابد و باید شهروند درجه یک داشته باشیم.

وی افزود: ما ایرانی بزرگ با مردمی بزرگ داریم و باید در عرصه جهانی ضمن تعامل با کشور‌ها بر اساس عزت، حکمت و مصلحت با دنیا رابطه داشته باشیم.

حاجی بابایی اظهار داشت: کشور را نمی‌توان سیاسی و جناحی اداره کرد و بنده سیاه و سفید انسان‌ها را نمی‌بینم و برای همه احترام قائل هستم و برای حدود ٢٢ اولویت کشور بنده برنامه دارم.

وی تاکید کرد: جمنا در اطلاعیه‌ای بیان کرد که به ٥ کاندیدای اصلی رسیده و هر کسی بتواند آرای مردم را داشته باشد قطعا باید به آن سمت و سو هدایت شویم و جمنا امروز ٥ کاندیدای اصلی دارد.
 
حاجی بابایی درباره عملکرد روحانی گفت: همه دولت‌ها موفقیت‌ها و ناکارامدی هایی دارند و اگر این دولت می‌توانست اشتغال و مشکلات اقتصادی را حل کندکمک می‌کردم، اما امروز روشن است دولت موفق نشد به اهداف تعیین شده اش برسد و معتقدم می‌توان به جای ٧٠٠ هزار شغل در کشور پیشینه ٧٧٠ هزار میلیارد تومان را در کشور داشت و ١ / ٥ میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری ١٢ / ٦ است و اگر اشتغال زایی نشود این نرخ افزایش می‌یابد. تورم امروز یه دلیل تزریق ٤٠ هزار میلیارد تومان اوراق سکوک دو رقمی شد.
 
حاجی بابایی درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت: ملاک و معیار در این کشور صحبت رهبری است.
 
حاجی بابایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به تحقیق و تفحص از شهرداری رای منفی دادید، گفت: شما چه می‌دانید رأی من چه بوده و مجلس ٢٩٠ نماینده دارد و این تصمیم جمعی گرفته شد. در مجلس به برخی مسائل رأی میدهند و به برخی رأی نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم جایگاه آموزش و پرورش علی رغم دیدگاه‌های دلسوزانه در جایگاهی نیست که مشکلات اقتصادی کشور را پاسخگو باشد. به نظر میرسد با توجه به سیاستهای کلی، اموزش و پرورش باید دولت محور باشد و دولت باید با تمام قدرت آن را کنترل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
اين حاج بابايي توان اداره كردن يه كلاس درس رو توي مدرسه در همدان نداشت . دانش اموز ها از سرو كلش بالا ميرفتن
Saudi Arabia
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
خوش آمدی دکتر منتظرت بودیم
Iran (Islamic Republic of)
امان ازنداری
۱۱:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وقت آن رسیده که مردم سرنوشت خودشان راانتخاب کنند ویک فردشایسته پیداکنند.جوانان مردم وکارگران فصلی همیشه مظلومند و کاروشغل می خواهند
آخرین اخبار