اردبیل؛

ممنوعیت تشکیل ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اردبیل‌

فرماندار اردبیل گفت: تشکیل ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اردبیل ممنوع بوده و نظارت همه‌جانبه‌ای در این زمینه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جواد زنجانی افزود: تشکیل ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اردبیل ممنوع بوده و از نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود از هرگونه تشکیل ستاد انتخاباتی خود در هسته مرکزی شهر اردبیل خودداری کنند چرا که نظارت همه‌جانبه‌ای در این زمینه توسط دستگاه‌های متولی و دستگاه قضایی در سطح شهر حاکم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های ارائه شده تشکیل ستاد انتخاباتی از ابتدای میدان شریعتی تا بازار و از چهارراه امام خمینی تا میدان ورزش ممنوع اعلام شده است، گفت: تشکیل ستاد انتخاباتی از بازار تا پیرعبدالملک و مسیر بازار تا عالی‌قاپو نیز ممنوع بوده و از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم تا از هرگونه تشکیل ستاد انتخاباتی خود در این مسیرها خودداری کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه فعالیتهای انتخاباتی نامزدها توسط دستگاههای قضایی رصد می‌شود، تصریح کرد: باهرگونه فعالیتهای انتخاباتی در غیر از زمان معین شده توسط دستگاههای قضایی برخورد انجام می‌گیرد که انتظار داریم تا کاندیداها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زنجانی افزود: امسال 2 انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم که برگزاری سالم با مشارکت حداکثری مردم مهمترین اولویت در این راستا بوده و در این زمینه برنامه‌های اساسی انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت برای کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بار دیگر مردم ولایتمدار اردبیل با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.