اردبیل؛

اعضای اصلی هیات اجرایی ریاست جمهوری در نیر مشخص شدند

فرماندار شهرستان نیر گفت: 9نفر اعضای اصلی هیات اجرایی ریاست جمهوری در شهرستان نیر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی در جلسه انتخابات اعضای معتمدین هیات اجرایی ریاست جمهوری که در محل فرمانداری تشکیل شده بود افزود: انتخابات یک اصل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کار هیات اجرایی برگزاری انتخابات سالم و امانت داری آن است.

وی به تعداد صندوق های اخذ رای در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: تعداد صندوق اخذ رای در شهرستان نیر 92 صندوق می باشد که در 74 روستای شهرستان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی روستا و در تمامی روستاهای شهرستان انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر به حضور حداکثری مردم و اهمیت آن در انتخابات اشاره کرد و گفت: در دوره گذشته شهرستان نیر با حضور 94درصدی مردم درپای صندوق های رای نشان دادند که انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و امسال نیز امید داریم شاهد حضور گسترده مردم شهرستان نیر درپای صندوق های رای باشیم.

درپایان این جلسه آقایان توحید آهنگری، سید جواد موسوی ، هدایت رشدی ، بهزاد شهیدی، سید حسین حسینی، عسگر فرجی، جهانبخش صادقی، جواد رنجبر و احمد سعیدی بعنوان 9 نفر اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند و آقایان سید حسن حسینی، جعفر مهدویان، توحید موسی زاده و بهروز آخونزاده بعنوان 4 نفر اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نیر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.