جلالی: ذوب آهن بهتر از ما بود / زورمان به شاگردان حسینی نرسید

سرمربی تیم پیکان گفت: ذوب‌آهن برخلاف انتظار ما که بازی‌های اخیر آنها را دنبال کرده بودیم، به مراتب بهتر بازی کرد و ما زورمان به آنها نرسید.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان تهران پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما تلاش‌مان را کردیم خوب بازی کنیم اما واقعاً ذوب‌آهن برخلاف انتظار ما که بازی‌های اخیر آنها را دنبال کرده بودیم، به مراتب بهتر بازی کرد و زورمان به آنها نرسید.

وی ادامه داد: در این فصل تلاش کردیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و همیشه دنبال این بودیم که خوب بازی کنیم. امروز جزو بازی‌هایی بود که تیم حریف بهتر بازی کرد و موفق به پیروزی شد. بازیکنان من تلاش خود را کردند و به دنبال رسیدن به موفقیت بودند. اگر می‌خواهیم تیمی باشیم که به سهمیه آسیایی برسیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم، تیم بهتری شویم، بیشتر کار کنیم و نیاز به شرایط دیگری داریم. بازهم می‌گویم که ذوب‌آهن امروز خوب بازی کرد.

مجید جلالی درباره نتایج ضعیف تیمش در نیم فصل دوم گفت: وقتی می‌خواهید درباره یک مربی و کار او را قضاوت کنید، نمی‌توانید به یکی دو سال استناد کنید. باید کار او را در طول مدتی که مربی بوده بررسی کنید. من 30 سال است مربیگری می‌کنم و فقط سه سال بوده که تیم من در نیم فصل دوم بهتر نبوده است. دو سال از این سه سال هم برای دو سال گذشته بوده و دلیل اینکه در سایپا هم نیم فصل دوم بهتر نبودیم، به خاطر مسائلی بود که به وجود آمد. ما کار خودمان را انجام دادیم، اما مسائل دیگری به وجود آمد. در پیکان هم ما نیم فصل اول کار خودمان را انجام دادیم و هدف‌مان ماندن در لیگ بود، اما وقتی شرایط خوب پیش رفته دیدیم که شانس گرفتن سهمیه آسیایی را هم داریم و این مسئله را هدف قرار دادیم و شاید با این کار من بازیکنان را زیر فشار بردم.

سرمربی پیکان تهران در همین خصوص افزود: شرایط تیم ما از نظر فنی مناسب بود، اما شاید ایجاد کردن این توقع باعث شد تیم تحت فشار قرار بگیرد. از سوی دیگر تقریباً 90 درصد بازیکنان ما قرارداد یک ساله دارند و همه این‌ها چالشی برای تیم است که بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند. با این حال من همیشه سعی می‌کنم روی کارم متمرکز شوم، اما یکسری اتفاقات هم برای ما رخ می‌دهد. برای خود من هم قابل هضم نیست که یکسری مسائل رخ بدهد که یک نمونه از این اتفاقات این مدل گل خوردن‌هاست که برای ما اذیت کننده بود. حتی با جابجایی‌هایی که در ترکیب ایجاد کردیم، نتوانستیم مقابل این گل خوردن‌ها را بگیریم. شاید باید تلاش ما در این سه بازی آخر همین مسئله باشد که حداقل گل خوردن‌های این مدلی را درست کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار